H&M STUDIO S/S 2017

I går kveld viste H&M Studio frem sin seneste kolleksjon på catwalken i Paris – en “see now, buy now” S/S 2017-kolleksjon, inspirert av kjærlighetens kraft, eleganse, styrke og ballettens lidenskap. For første gang ble også H&M Studio-herre vist i Paris, i tillegg til dame kolleksjonen.

“Det å ta moten direkte fra catwalken til butikken markerer en ny æra i moteindustrien, og vi ser en stor verdi i det å kunne kommunisere direkte med kundene gjennom en “see now, buy now”-kolleksjon. Alt som bringer oss nærmere kundene våre, og som gjør mote enda mer tilgjengelig, er svært positivt,” sier Pernilla Wohlfahrt, Head of Design og Creative Director i H&M.

Til visningen ble det enorme betonglandskapet i ikoniske Tennis Club de Paris, forvandlet til et varmt og innbydende rom med budskap om kjærlighet og samhold. Gjester som Nicki Minaj, Alexa Chung, Lucky Blue Smith, Clémence Poésy og Sasha Lane var blant publikum som kunne nyte den varme atmosfæren.

Tilstede på catwalken var toppmodeller som Gigi og Bella Hadid, Adwoa Aboah, Amber Valletta, Jordan Barrett og Luis Borges. Balansen mellom skreddersøm og sportswear kom til uttrykk gjennom ullplagg med rene linjer, kombinert med finstrikkede kreasjoner, voluminøs silke og gjennomskinnelig nylon. Volanger og drypp av knallrosa sto i kontrast til monokrome anorakker og klassiske tursandaler med en moderne vri.

“Med denne kolleksjonen ønsker vi å sende et globalt budskap om kjærlighet. Noen få plagg bærer ordet «LOVE» igjen og igjen, nesten som en ticker tape eller som en stadig påminnelse om hva som er viktig. Det føles som om vi nå, mer enn noen gang, trenger litt påfyll av positive tanker og følelser i livene våre,” sier Pernilla Wohlfahrt.

De over 800 gjestene som var tilstede, fikk sammen med publikum som fulgte med direkte via H&Ms nettkanaler, oppleve en elektrisk opptreden av superstjernen The Weeknd. Han fremførte hits som Starboy, Can’t Feel My Face og I Feel It Coming.
En interaktiv pop-up-butikk var også satt opp i anledning Paris-visningen, samtidig som kunder over hele verden kunne kjøpe kolleksjonen på hm.com.

Kolleksjonen vil også være tilgjengelig i rundt 180 utvalgte butikker fra kl. 10.00 i dag.

I love your comments!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *